Mycket nytt på samma gång

Var riktigt länge sedan jag la upp något nytt jag sytt här insåg jag här om dagen. Men så är det när man har fullt upp med jobb och barn. Nu så iallfall så har ni fått vänta länge så här kommer lite nya kreationer. Mycket nöje =)


Tröja och haklapp till en tjej i Umeå


Shorts till dottern


Snickar tröja till dottern...


och en randig tröja


En välkommen till världen present till en kollegas dotter


          Klänning med tillhörande huckle till dottern        


En snickar T-shirt till dottern...


och en till gympapåse.


 
En omlottklänning "Pippiklänning" till dottern


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill tacka för de fina kläderna du gjorde till Lovis, de kommer att komma väl till användning.

2012-08-21 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback